петък, 21 август 2009 г.

10 неща, които мразя у теб:
(из "10 неща, които мразя у теб")

- Мразя начина, по който ми говориш
- И начинa, по който си подстригваш косата
- Мразя начинa, по който караш колата ми
- Мразя, когато зяпаш
- Мразя големите ти крака
- И начинa, по който ми четеш мислите
- Мразя те толкова много - това ме отвръщава
- И дори ме кара да римувам
- Мразя начинът, по който си винаги прав
- Мразя, когато лъжеш
- Мразя, когато ме караш да се смея
- И още по-лошо - когато ме караш да плача
- Мразя, когато не си наоколо
- И фактa, че не се обади
- Но най-много мразя това,
че не те мразя - нито дори отблизко, нито дори малко, нито въобще

VS

10 неща, които обичам у теб:

- Обичам начина, по който ми говориш
- И как ме ме гледаш
- Обичам силните ти ръце
- И начина, по който четеш мислите ми
- И как понякога не разбираш и дума от това, което ти казвам
- Обичам, когато се притискаш в мен
- и вливаш от топлината си в студените ми нощи
- Обичам, когато се мусиш
- Или когато само с поглед ме усмихваш
- Обичам, че не ме караш да плача
- Обичам те, защото си себе си
- и знаеш, че нямам нужда от други
- Но най-много обичам това,
че и ти ме обичаш

Няма коментари:

Публикуване на коментар